ایوب مقیمی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران افزود: هفت باب هنرستان در گچساران وجود دارد که  یکهزارو ۱۱۵ دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش شهرستان توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های است، گفت: ارتقای شاخص‌های کیفی تجهیزات این مراکز آموزشی از جمله مهمترین اقدامات آموزش و پرورش این شهرستان در حوزه توسعه آموزش مهارتی است.

مقیمی ابراز کرد: مهمترین کارکرد فعالیت های هنرستان ها ترویج رویکرد مهارت آموزی و حرفه آموزی در بین دانش آموزان است.
وی افزود: بسترسازی برای آشنایی دانش آموزان با بازار کار و تربیت دانش آموزان مهارت ورز از مهمترین اهداف توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش دراین شهرستان است.

مقیمی اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس  این شهرستان بزودی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ساخت این تعداد زمین چمن مصنوعی بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مقیمی افزود: این میزان اعتبار با حمایت دولت و پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت برای تجهیز هنرستان ها و ساخت زمین چمن مصنوعی در نظر گرفته شد. 

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: هم اکنون بیش از پنج  زمین چمن مصنوعی در مدارس این شهرستان وجود دارد.

مقیمی  یکی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش را ایجاد امکانات ورزشی در مدارس دانست و افزود: همچنین  عملیات اجرایی ۲ باب مدرسه در روستاهای سربیشه و چهاربیشه در سالجاری آغاز خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۲۰۰ دانش آموز در مدرسه ابتدایی چهار بیشه  و ۱۷۰ دانش آموز در مدرسه سربیشه به علم آموزی مشغول هستند در حالی در سال های گذشته تعداد دانش آموزان این مدارس ۱۴۰ نفر بودند. 

بیش از ۲۴ هزار دانش آموز در مدارس گچساران به علم آموزشی مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.