سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این نمایشگاه در قالب ۱۲۵ غرفه دایر شده که ۲۰ غرفه مربوط به نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های دیجیتال است.

امان الله نجفی افزود: این نمایشگاه از امروز شنبه ۱۸ تا ۲۳ ابان ماه سال جاری دایر است و علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت ۹تا ۱۲ وعصرها نیز از ۱۵ تا ۲۰ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

در حاشیه افتتاح این نمایشگاه نیز از چهار عنوان کتاب به نمایندگی از ۴۹ عنوان کتاب تولیدی در استان کهگیلویه وبویراحمد رونمایی شد.

در این نمایشگاه همچنین حدود چهار هزار عنوان کتاب در حوزهای مختلف ادبی، مذهبی، کودک و نوجوان، علوم انسانی، کمک درسی و همچنین کتاب های علمی و تخصصی در معرض دید علاقه مندگان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سال گذشته هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در قالب ۱۲۹ غرفه با حضور جمعی از مسئولان مقامات اجرایی کشوری و استانی در محل مصلی امام خمینی (ره) مرکز کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از ۳ هزار و ۵۸۰ عنوان کتاب در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت و همچنین برای نخستین بار ۱۲ غرفه رسانه ای شامل خبرگزاری ها، مطبوعات و روزنامه های محلی و کشوری و پایگاه های خبری در این نمایشگاه دایر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.