ولی بهره مند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت در دیشموک ۲۶، موشمی زیلایی ۱۹.۵، دهدشت ۱۳.۷، یاسوج ۱۱.۶، لیکک۹.۳، چرام ۸، مارگون ۸، دشت بز ساداتمحمودی ۸، جاورده ۷، پاتاوه ۵.۲، قلعه دختر ۴، کاکان منصور خانی ۳، سراسیاب یوسفی ۲، دوگنبدان ۱.۱و امامزاده جعفر ۰.۶ میلیمتر باران باریده است.

وی افزود:  فعالیت سامانه ناپایدار حاکم بر استان تا روز دوشنبه هفته جاری در تمامی نقاط سردسیری و گرمسیری استان موجب ابرناکی و بارندگی خواهد شد و این بارندگی تا اواخر وقت فردا در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

بهره مند بیان کرد: با توجه به مقدار و شدت بارش ها طی روز امروز به ویژه در شمال استان آبگرفتگی، مه آلود بودن هوا به ویژه در جاده های کوستانی، اختلال در تردد جاده ای به سبب کاهش دیدی افقی و سیلابی شن مسیل ها و لغزندگی جاده های کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی به هم استانی ها توصیه کرد که هنگام تردد و عدم توقف در حاشیه رودخانه ها و مناطق کوهستانی اتخاد تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.