به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این راهپیمایی مختص شیعه نیست زیرا همه ساله مردم نقاط مختلف دنیا با ادیان گوناگون به طور گسترده در آن حضور می یابند.   

وی افزود: اربعین حسینی در فرهنگ شیعه اهمیت ویژه ای دارد و مسلمانان جهان در این روز علاوه بر عزاداری پیام های نهضت عاشورا را نیز زنده نگه داشته و به دنیا اعلام می کنند.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: رسانه های غرب اخبار و رویدادهای مربوط به راهپیمایی اربعین حسینی امسال و حضور میلیون ها مسلمان و غیرمسلمان از سراسر دنیا در آن را انعکاس ندادند.

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و استفاده نامناسب نوجوانان و جوانان از آنها وظیفه والدین برای تربیت فرزندان خود سنگین تر شده و باید بیشتر مراقب باشند.    

وی ابراز داشت: نیروهای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات هوشیارانه و غافلگیرانه اقدام به دستگیری «روح الله زم» سرشبکه سایت و شبکه خبری «آمدنیوز» کردند.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئولان سرویس های جاسوسی غرب از این اقدام نیروهای سپاه پاسداران شوکه شده و جزئیات نحوه دستگیری «روح الله زم» هنوز برای آنها روشن نیست.

حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار داشت: سایت و شبکه خبری «آمدنیوز» به عنوان معاند نظام و انقلاب اقدام به شایعه پراکنی و دروغ پردازی علیه ایران اسلامی می کند.

وی افزود: مطالبه ملت ایران از نهادهای مربوطه و مسئولان اجرایی کشور شناسایی، دستگیری و برخورد قاطع با عوامل داخلی همکاری کننده با سایت و شبکه خبری «آمدنیوز» است.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.