به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: هدف اصلی آل سعود از آغاز جنگ نظامی علیه یمن تصرف این کشور اسلامی بود اما به لطف الهی محقق نشد.

وی افزود: تاکنون افزون بر ۱۶ هزار غیرنظامی از جمله حدود ۶ هزار کودک یمنی در جنگ نظامی با عربستان سعودی جان خود را از دست داده اند.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: عربستان سعودی در این جنگ نظامی روسیاه بوده زیرا تاکنون جنایت های ددمنشانه ای را علیه ملت مظلوم یمن مرتکب شده است. 

حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: آل سعود خائن به حرمین شریفین و نوکر حلقه به گوش آمریکا بوده و به دستور نظام سلطه به کشور اسلامی یمن حمله نظامی کرد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه)، ابراز داشت: رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ و با حمایت استکبار جهانی حمله نظامی را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.  

امام جمعه موقت یاسوج گفت: هر چند که ایران اسلامی دارای کمترین تجهیزات نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود اما رزمندگان کشور با توکل به خدا و رشادت های مثال زدنی اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک این مرزوبوم را به دشمنان ندادند.

حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی مایه دلگرمی و امید ملت ایران بوده و در مقابل نیز سبب ترس و وحشت متخلفان شده است.

وی افزود: لازم است که مسئولان اجرایی و مردم کشور حمایت همه جانبه ای از این برنامه مهم قوه قضائیه داشته باشند تا با جدیت بیشتری استمرار یابد.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.