قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمک به درمان و پیشگیری از بروز بیماری‌ بین مددجویان و رسیدگی به وضعیت بهداشت آنان جزو برنامه ‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: خدمات بهداشتی و درمانی متعددی در طول سال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از برنامه ‌های مهم کمیته امداد استان در حوزه بهداشت و درمان بیمه اجتماعی مددجویان زیر پوشش است.

مبشری عنوان کرد: ابتدای امسال تاکنون در زمینه بیمه اجتماعی هفت میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال برای یکهزار و ۴۳۷ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

وی ابراز داشت: سه هزار و ۹۶۵ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از خدمات ویژه درمانی این نهاد از ابتدای امسال تاکنون بهره ‌مند شده‌ اند.

مبشری گفت: پنج میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال در این مدت برای ارائه خدمات ویژه درمانی شامل پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک، دارو، بستری، هزینه بیماران خاص، هزینه رفت و آمد و حق نگهداری در منزل پرداخت شده است.

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.