مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا 1 مرداد ماه 588 مورد مأموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی یک و دو  این شهر انجام شده است.

"کامبیز افشین پور" در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایستگاه های آتش نشانی یک و دو در گچساران تا کنون به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

وی اظهارکرد: از ابتدای سالجاری تا یکم مرداد ماه 588 مورد مأموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی یک و دو  شهرداری گچساران انجام شده است.

مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران تصریح کرد: از این تعداد مأموریت انجام شده  428 مورد به آتش سوزی مزارع و باغات، منازل شخصی و اماکن تجاری، 55مورد زنده گیری مار و حشرات موذی و گربه و سگ و 58 مورد نیز امداد نجات اعم از گیر افتادن در آسانسور، درآوردن انگشتر، بازکردن قفل درب منازل اختصاص داشت.

افشین پور عنوان کرد: 13 مورد مأموریت به تصادفات جاده ای و داخلی و 34 مورد نیز به آبگرفتگی منازل و معابر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا یکم مرداد ماه  تعداد دو نفر مرد در حوادث رخ داده گچساران فوت کردند.

مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران خاطرنشان کرد: در حوادث رخ دادهدر این مدت زمان11 نفر مصدوم شدند.

افشین پور کرد: به شهروندان توصیه می شود حتما در منزل و یا محل کار و خودروهای خود کپسول های اطفای حریق آتش نشانی را تهیه کنند و هنگام خروج از منزل شیر اصلی گاز را ببندند.

وی اضافه کرد: با توجه به گرم شدن هوا شهروندان هنگام خروج از منزل حتما کولرها و وسایل خنک کننده خود را خاموش کنند تا از بروز برخی حوادث جلوگیری شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.