معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طی سال گذشته 1113 گردشگر خارجی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد .

«سلمان خوش قدم پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: بیشتر این گردشگران از کشورهای اروپایی و بعد کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق بوده اند .

وی با بیان اینکه شعار امسال ما جهت تبلیغ برای ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان بر مبنای شعار"رویا و خاطره" است، اظهارکرد: حدود 60 کلیپ یک دقیقه ای برای انشار در شبکه های اجتماعی  از جمله آپارات، یوتیوب و اینستاگرام در خصوص مناطق گردشگری و جاذبه های طبیعی استان آماده کرده ایم .

  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرد: همچنین تهیه 10 کلیپ یک تا سه دقیقه ای با کمک یک گردشگرد خارجی را در دستور کار داریم .

خوش قدم پور تصریح کرد: برنامه اصلی ما در حوزه گردشگری بر مبنای گردشگری فرهنگی است که بر مبنای گردشگری عشایری و بوم گردی است .

وی ادامه داد: ایجاد صفحات مجازی و وبلاگ ها با برگزاری جشنواره ها و مسابقات صفحات مجازی از دیگر برنامه های ما برای معرفی بیشتر استان است که هدایایی به بهترین برنامه ها و صفحات این مسابقه که از هفته آینده آغاز خواهد شد، تقدیم می شود .

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد،عنوان کرد: برگزاری تور خبرنگاران، تور راهنمایان گردشگری و نشست معاونان و مدیران گردشگری غرب کشور در ششم شهریور ماه از دیگر برنامه های ما طی سال 98 است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.