مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته ازدواج در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران جشنواره ازدواج برگزار می‌شود .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید محمد تقی علوی افزود: 30 هزار برنامه اوقات فراغت در وزارت ورزشبرگزاری جشنواره ازدواج در سه شهر بزرگ استان و جوانان برنامه‌ریزی شده که استان ما نیز اجرای بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها را در دستورکار قرار داده است .

وی با بیان اینکه با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها اقدامات خوبی در دست اجرا است، اظهارکرد: باید بستر لازم برای ایجاد شادابی و نشاط در بین جوانان و نوجوانان را فراهم کنیم .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی را از شهرستان دنا شروع کردیم و این همایش در روزهای آینده در بخش زیلایی شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود، ضمن اینکه یک مجوز برگزاری همایش پیاده‌روی نیز برای بخش دیشموک گرفته شده است .

علوی با اشاره به 12 مرداد آغاز هفته ازدواج، تصریح کرد: به همین مناسبت در سه شهر بزرگ استان شامل یاسوج، دهدشت و گچساران جشنواره ازدواج برگزار می‌شود .

وی با اشاره به اجرای طرح مهارت‌آموزی ویژه سربازان، گفت: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح مهارت‌آموزی ویژه سربازان شامل 80 ساعت آموزش برای یک هزار سرباز از اواخر تیرماه امسال در استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: آموزش‌های ارائه شده در این طرح شامل مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی است و در پایان نیز به افراد برتر از سوی جهاد دانشگاهی گواهینامه اعطا می‌شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.