به گزارش ایرنا ،محمد کاظم نظری روز دوشنبه در نشست کمیته بررسی سامانه های هوشمند استان در یاسوج اظهار داشت: هوشمند سازی سامانه های تصویری شهرهای یاسوج و دوگنبدان از مصوبات شورای تامین استان است که این روند باید برای دیگر شهرستان های استان نیز طی شود.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر دوربین های موجود ، 9 دوربین دیگر در شهر یاسوج نصب خواهد شد، افزود: شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد برآورد قیمت نهایی فیبر نوری را هر چه سریعتر به شهرداری یاسوج اعلام کند.
نظری با اشاره به ضعیف بودن استان در زمینه سامانه های هوشمند تصویری ، بیان کرد: وجود دوربین های هوشمند می توانست در زمینه کشف جرم های اتفاق افتاده در استان کمک بسیاری کند.
وی تصریح کرد: بعضی مواقع نیروی انتظامی به دلیل نبود دوربین هوشمند نمی تواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کل استان برای 123 دستگاه دوربین مبلغ 61 میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص داده شده است، گفت: شهرداری ها از منابع داخلی نسبت به هوشمند سازی اقدام کنند تا اعتبار لازم را دریافت کنند.
سید محمدهادی امیری سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: برآورد تهیه زیرساخت هوشمند سازی برای 41 نقطه شهر یاسوج 16 میلیارد و 190 میلیون ریال هزینه لازم دارد.
شهردار دوگنبدان نیز در این نشست افزود: ساختمان امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان به اتاق مانیتورینگ شبکه هوشمند تصویری اختصاص داده شده و تجهیزات لازم نیز برای آن خریداری شده است.
مسعود ظفری افزود: در راستای اجرای طرح شهر هوشمند، شهرداری دوگنبدان نظر دارد تمامی نقاط مهم این شهر را به دوربین مداربسته مجهز کند.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان نیز در این نشست گفت: دستگاه های مسئول در یاسوج ، سیستم های تصویری نصب شده در نقاط مختلف شهر را داری دکل مخابراتی هستند به فیبر نوری مجهز کنند.
رضا فرزانی نژاد افزود: دستگاه های ذیربط در اسرع وقت نسبت به تعویض وسایل خراب شده این سیستم ها اقدام کرده و همواره آنها را پشتیبانی فنی کنند.
/1662/9928
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.