هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات در پنج رشته شامل قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و الگوی برتر تدریس احکام در 2 بخش مردان و زنان برگزار شد.
وی افزود: 150 معلم از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات حضور داشتند و به مدت سه روز با یکدیگر رقابت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته نهج البلاغه مردان محمدطاهر موسویان از چرام اول شد، موسی ارسلان نژاد از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و مصطفی نیک نژاد از چاروسا به مقام سوم دست یافت.
زارع پور عنوان کرد: در رشته نهج البلاغه زنان پریسا فضلی زاده از چرام اول شد، سیمین گندمکار از چرام عنوان دوم را کسب کرد و آفتاب غلامی از آموزش و پرورش عشایر به مقام سوم دست یافت.
وی ابراز داشت: در رشته روش تدریس احکام مردان ایمان قنبری از چاروسا اول شد، ابوطالب مطهری از چاروسا عنوان دوم را کسب کرد و سید مسعود وفاخواه از چرام به مقام سوم دست یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رشته روش تدریس احکام زنان لیلا موسوی طلب از سی سخت اول شد، زینب اسلامی از چرام عنوان دوم را کسب کرد و شیرین چک نژاد از بهمئی به مقام سوم دست یافت.
زارع پور اظهار داشت: در رشته قرائت تحقیق مردان حسین پورحسینی از چرام اول شد، حامد نجاتی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و محمود اسماعیلی از لنده به مقام سوم دست یافت.
وی افزود: در رشته قرائت تحقیق زنان سکینه سجودیان از گچساران اول شد، فرشته طاووسی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و مریم نعمت پور از یاسوج به مقام سوم دست یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته حفظ 10 جزء مردان هوشنگ رازی پور از دیشموک اول شد و هیچ شرکت کننده ای عناوین دوم و سوم را کسب نکرد.
زارع پور عنوان کرد: در رشته حفظ 10 جزء زنان صدیقه دیورخش از یاسوج اول شد، کبری زمانی از باشت عنوان دوم را کسب کرد و زینب قربانی از سی سخت به مقام سوم دست یافت.
وی ابراز داشت: در رشته حفظ کل مردان هیچ شرکت کننده ای عناوین اول تا سوم را کسب نکرد.
زارع پور گفت: در رشته حفظ کل زنان ناهید اژدری از یاسوج اول شد و هیچ شرکت کننده ای عناوین دوم و سوم را کسب نکرد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.