عدل هاشمی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تجهیزات با همکاری خیرین، مسئولان وزارت کشور و دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شده است.
وی بیان کرد: خریداری دستگاه سی تی اسکن و خرید 6 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی از مهم ترین این تجهیزات است .
هاشمی پور در مورد نصب دستگاه های پیشرفته اعمال جراحی، گفت: با نصب و راه اندازی دستگاه فیکوی چشم پزشکی و دستگاه لاپراسکوپی گام مهمی برای انجام اعمال جراحی در شهرستان کهگیلویه برداشته شد.
وی تصریح کرد: با نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز، تصفیه خانه صنعتی و دستگاه امحا زباله پیشرفته در حوزه های بهداشتی و سلامت گام های اساسی نیز برداشته شد.
هاشمی پور عنوان کرد: در سفر وزیر اسبق دکتر هاشمی به استان نیز 11 مصوبه برای حوزه انتخابیه مصوب شد.
هاشمی پور اخذ مجوز بیمارستان 92 تختخوابی دهدشت، تخصیص 150 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز بیمارستان بهمئی، پذیرش دانشجو و راه اندازی رشته های پرستاری، مامایی و بهداشت در دانشگاه آزاد دهدشت، پرداخت مطالبات معوق پزشکان، پرستاران، بازنشستگان و عوامل شبکه بهداشت و درمان، اخذ مجوز پایگاه انتقال خون دهدشت و تامین اعتبار لازم برای مرمت و احداث منازل مسکونی پزشکان را از مهم ترین مصوبات سفر وزیر اعلام کرد.
14 مرکز بهداشتی و درمانی، 108 پایگاه سلامت و 89 خانه بهداشت برای جمعیت 132 هزار نفری در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد.
شهرستانه های چهار گانه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیش از 250 هزار نفر جمعیت جز چهار شهرستان محروم کشور در زمینه های مختلف هستند.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.