هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تصمیم شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امتحانات داخلی پایان سال دوره ابتدایی این استان در مناطق گرمسیری از 22 اردیبهشت تا دوم خردادماه 1398 است.
وی افزود: امتحانات داخلی پایان سال مقطع ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق سردسیری این استان از 24 اردیبهشت تا چهارم خردادماه امسال خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امتحانات داخلی پایان سال دوره ‌های متوسطه اول و دوم این استان در مناطق گرمسیری و سردسیری نیز از 22 اردیبهشت تا 13 خردادماه 1398 است.
زارع پور عنوان کرد: 12 تا 18 اردیبهشت ماه هر سال به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده که امسال نیز برنامه های مختلفی به همین مناسبت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
وی ابراز داشت: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در 13 شهرستان و منطقه، همایش پیاده روی معلمان و اعضای خانواده آنان، تخفیف هزینه های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری برای معلمان و اعطای تسهیلات قرض الحسنه به معلمان از سوی برخی بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم سال 1398 در این استان است.
زارع پور گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم امسال 142 نفر در مرحله شهرستانی و منطقه ای و 22 نفر در مرحله استانی به همراه 14 نفر از معلمان مدارس غیرانتفاعی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند.
افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.