نادر جانی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولویت اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط برق براساس برنامه های زمان بندی شده مربوط به خطوط 2 مداره با فاصله های طولانی است.
وی با بیان اینکه شبکه های برق در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط خاص جغرافیایی در مناطق سخت گذر با مسافت طولانی قرار دارند، افزود: شرکت توزیع نیروی برق این استان عملیات تعمیر، اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط برق را آغاز کرده است.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طول شبکه برق فشار متوسط در شهرستان کهگیلویه به میزان 600 کیلومتر بوده که برای برقرسانی به مشترکان با این میزان مسافت، تلاش فراوانی لازم است.
جانی پور بیان کرد:‌ 9 گروه ویژه عملیاتی به همراه تعدادی از پیمانکاران بخش خصوصی، کار اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط برق را برعهده خواهند داشت.
وی ابراز داشت: طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 10 هزار کیلومتر بوده که از نوع هوایی هستند و کار اصلاح و بهینه سازی آنها نیاز به زمان و شرایط مساعد جوی دارد.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، شبکه های برق پایدار، جلوگیری از نوسانات و قطعی های مکرر و کیفیت بخشی به برقرسانی به مشترکان را از مهمترین فواید اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق برشمرد.
جانی پور عنوان کرد: گاهی اوقات دمای هوا در برخی از مناطق گرمسیری استان به بیش از 45 درجه سانتیگراد می رسد به همین منظور داشتن برق پایدار برای روشن بودن وسایل سرمایشی ضرورت بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه اصلاح نشدن شبکه های فشار متوسط برق باعث نوسان و قطعی مکرر برق می شود، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان برای جلوگیری از این مشکلات هم اکنون فعالیت گسترده خود برای تامین برق پایدار را شروع کرده است.
جانی پور افزود: همه شهرستان های استان دارای خطوط 2 مداره برق هستند که تعمیر و اصلاح این خطوط با رعایت اولویت ها توسط تیم های عملیاتی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.
تعداد مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 260 هزار اشتراک بوده که حدود 190 هزار اشتراک از نوع خانگی و مابقی را نیز مشترکان تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی تشکیل می دهند.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.