سید ذاکر سعیدی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به عنوان یکی از مهمترین مراکز خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات (با توجه به حجم مسافران نوروزی به این استان و به خصوص شهرستان بویراحمد) به مراجعه کنندگان و بیماران خدمات درمانی مطلوب ارائه کرد.
وی افزود: ایام تعطیلات نوروز امسال 9 هزار و 36 نفر ویزیت و 911 نفر در بخش های مختلف بیمارستان بستری شدند.
سعیدی نژاد بیان کرد: 61 نفر به صورت اورژانسی تحت عمل جراحی قرار گرفتند و به 197نفر تصادفی خدمات درمانی لازم، 276 نفر نوار قلب و 12 هزار و 398 نفر ترزیقات و پانسمان ارائه شد.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ابراز داشت: در طول ایام تعطیلات همه کشیک های نوروزی حضور فعال داشتند.
وی تصریح کرد: در این ایام همکاران و همه زحمت کشان عرصه درمان در بیمارستان شهید بهشتی درصدد ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی بودند که این امر محقق شد.
بیمارستان شهید بهشتی یاسوج 6 اتاق عمل پیشرفته و مجهز دارد که ماهانه حدود یک هزار و 200 عمل جراحی در بخش های مختلف این بیمارستان انجام می شود.
این مرکز 216 تخت فعال دارد که در مواقع ضروری، آمار ضریب اشغال تخت به بالای 100درصد می رسد.
قبل از انقلاب اسلامی تنها کمتر از 300 تخت استاندارد بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد بود.
این میزان به برکت انقلاب اسلامی و با بهره برداری از بیمارستان‌های تازه تأسیس در شهرستان‌های گچساران، یاسوج و باشت به بیش از یک هزار تخت استاندارد رسیده است.
مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج با قدمتی بیش از 40 سال تنها مرکز درمانی بیماران تصادفی در کهگیلویه و بویراحمد است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.