عیسی غندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گل کاری یک هزارو 300 متر مربع از فضای سبز، پاکسازی و هرس درختان و اصلاح چمن، پاکسازی محیط شهری، جمع آوری نخاله ها و زباله های ساختمانی در مسیرهای اصلی شهر، آسفالت خیابان امام خمینی به میزان 11 هزار متر مربع را ازجمله کارهای اجرایی شهرداری سوق در آستانه عید نوروز ذکر کرد.
وی یکی از مهمترین وظایف شهرداری در ماه های پایانی سال بویژه اسفند را بحث آماده سازی شهر برای استقبال از سال نو و مهمانان نوروزی اعلام کرد.
غندی لکه گیری، پرکردن چاله چوله های و رفع نقاط حادثه خیز، رنگ آمیزی بلوارها، چراغانی و ترمیم روشنایی میادین و بلوارهای شهری و رنگ آمیزی، نقاشی وطراحی عکس مرحوم حسین پناهی نماد فرهنگی شهر سوق را نیز از دیگر عملکرد شهرداری در این راستا ذکر کرد.
وی با بیان اینکه شهرداری یکی از مهمترین دستگاه ها است که نقش بسزایی در فعالیت های ستاد نوروزی دارد گفت: تمامی بخش های مختلف شهرداری آمادگی لازم را برای اجرای برنامه های نوروزی دارد.
غندی تاکید کرد: شهروندان و مسافران نوروزی شایسته بهترین خدمات هستند و شهرداری این پتانسیل را دارد که با تمام توان با برنامه های نوروزی به بهترین نحو ممکن از آنها استقبال کند.
منطقه گردشگری لگین راک، آبشار زیبای طوف خیمه، بادامستانهای زیبای منطقه بلوط بنگان، حاشیه رودخانه و سد مارون و طبیعت سرسبز و دانگیز مراتع اطراف شهر سوق را از مهم ترین جاذبه های گردشگری بخش سوق است.
بخش سوق هر ساله در ایام نوروز میزبان مسافران و میهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور است.
شهر سوق مرکز بخش سوق بیش از هفت هزار نفر جمعیت دارد.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.