سید محمد تقوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نسبت به برخی مطالب منتشر شده برای ایجاد تقابل میان استاندار و شهردار یاسوج واکنش نشان داد.
وی تصریح کرد: استاندار به عنوان مقام ارشد اجرایی استان به عنوان ناظر حق دارد که در هر امری ورود کند و نسبت به پیشبرد بهتر و خدمات رسانی مطلوب به مردم تذکر دهد.
تقوی برخی مطالب با عنوان جواب قاطع شهردار یاسوج به استاندار کهگیلویه و بویراحمد را مصداق عینی تخریب و نگاه نادرست و غیرحرفه ای در رسانه دانست.
وی بیان کرد: تاسف بارتر آنکه خود شهردار یاسوج نیز انتشار این مطالب را از اساس کذب محض دانسته و از هرگونه مصاحبه در زمینه مطالب منتشر شده از جانب خود اظهار بی اطلاعی کرده است.
تقوی یادآور شد: با توجه به شناختی که از شخصیت شهردار یاسوج می رفت، بیان چنین سخنانی نیز از زبان وی بسیار بعید به نظر می رسید.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: شهردار یاسوج در تماس تلفنی حرف های منتسب به خود علیه مقام ارشد اجرایی دولت را در استان کذب دانست و یادآور شد که استاندار حق دارد نسبت به هر موضوع و اموری در سطح استان ورود کنند و یا تذکر دهند.
تقوی عنوان کرد: براساس اطلاعاتی که بدست آمده شهردار یاسوج با هیچ خبرنگار رسانه، سایت محلی یا خبرگزاری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه این مطالب مصاحبه نداده است.
تقوی بیان کرد: شهردار یاسوج در این تماس تلفنی عنوان کرد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقام ارشد اجرایی و نماینده عالی دولت در این استان ناظر بر عملکرد مدیران بوده و حق دارد که در زمینه مطالبات، نیازمندی ها، مشکلات و کمبودهای مردم تذکر دهد.
تقوی، موقعیت خاص استان عشیره ای کهگیلویه وبویراحمد را یادآور شد و گفت: دامن زدن به چنین مسائل و اختلاف افکنی به ملتهب کردن و ایجاد تنش بیشتر منجر خواهد شد.
وی گفت: بی شک در فضای تنش زا و ملتهب پیشبرد اهداف و خدمات رسانی به مردم و شهروندان نیز دچار خدشه خواهد شد.
تقوی بیان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز به موضوع ورود کرده و با احضار رسانه هایی که مبادرت به انتشار این مطالب خلاف واقع و دارای ابهام کرده اند به موضوع رسیدگی و نتیجه را در کمترین زمان ممکن به استانداری و سایر دستگاههای ذیربط اعلام کند.
به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز گذشته در نشست شورای سلامت استان نسبت به برخی کم کاری ها و چهره نازیبای ورودی شهر یاسوج در آستانه نوروز انتقاداتی داشت.
برخی رسانه ها نسبت به این انتقادات احمدی و از زبان شهردار یاسوج نیز اقدام به انتشار مطالبی که بر اساس گفته نستهن مقدم از اساس کذب بوده است، علیه استاندار کهگیلویه وبویراحمد کردند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.