به گزارش ایرنا در پیام تبریک علی محمد احمدی آمده است: «روز مهندس مبین ترسیم راهبردها و برنامه ریزی مدون برای آینده ای روشن و آباد برای شهروندان و همچنین تقویت زیرساخت ها خواهد بود.
در ادامه این پیام آمده است: اقدامات موثر و گسترده این قشر فهیم و زحمتکش از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون در دو حوزه شهری و روستایی و به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار روشن کننده عزم جدی و توان مضاعف فرزندان ایران برای رسیدن به قله های رفیع پیشرفت در جهان است.
در این پیام عنوان شده است: مهندسان به عنوان سرمایه های انسانی عظیم،متخصص و کارآمد در کشور پیش قراول تحرک، امید و بالندگی هستند که با نگاه تیزبین و دقیق علاوه بر باور ساختن ایرانی آباد ،با آمیختن جوهر وجدان و علم خود سرافرازی و سربلندی میهن عزیزمان ایران اسلامی را در سر می پرورانند.
همچنین در این پیام آورده شده است: روز مهندس در حقیقت روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه ورزی و عملگرایی در جهت پیشرفت و سازندگی کشور است.
در پایان عنوان شده است: اینجانب این روز مهندس را به همه متخصصان و زحمت‌کشان این حوزه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از این عزیزان می خواهم که با تمام توان و با کمک به مدیران سعی در ساختن استان و کشوری زیبا با زیرساختهای خوب و باکیفیت داشته باشند و امیدوارم همواره در این راه در پناه حضرت حق سربلند و موید باشند.»
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.