به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: موضع گیری ها و رویکرد منطقی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی نه تنها در صحن و مقر سازمان ملل بلکه در همه مصاحبه ها، دیدارها و برنامه هایش بر اساس اصول و گفتمان انقلاب اسلامی بود.
وی تصریح کرد: به همان میزان نیز سخنان بی ادبانه ،کینه توزانه و خالی از منطق رئیس جمهوری آمریکا که بخشی از آن نیز تمسخر حاضران و مقام های بسیاری از کشورها و افکار عمومی دنیا را به دنبال داشت مایه شرمساری و روسیاهی برای مقامات و دولتمردان این کشور شد.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط حاکم اقتصادی و وضعیت موجود در کشور اشاره کرد و گفت: بدون شک ملت بزرگ ایران از این گردنه سخت با عزت و ایستادگی عبور خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ملت ایران بیدی نیست که با باد نظام سلطه بلرزد، گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران تازگی ندارد و در طول بیش از چهاردهه گذشته نهایت کینه و دشمنی اش برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب را نشان داده است.
وی تاکید کرد: مقاومت، هوشیاری و انسجام ملت تاکنون دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود حتی با پیاده سازی انواع روش ها و دشمنی هایش ناکام گذاشته است.
احمدی ادامه داد: امروزه دشمن پس از ناکامی در راه انداختن جنگ نظامی، ناتوی فرهنگی و تحریم های اقتصادی هم اینک سیاست تغییر از درون با نفوذ و القای نارضایتی مردم علیه نظام و حکومت و با اهرم فشار از بیرون را در پیش گرفته است.
وی نابسامانی هاو تلاطم در حوزه بازار و شرایط خاص اقتصادی کشور و چگونگی مواجهه با دشمن را یادآور شد و گفت: تلاش و مدیریت جهادی یکی از راهکارهای اساسی برای مقابله با شرایط موجود است.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.