به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، سرپرست استانداری کرمان در این نشست با اشاره به پیشرفت 40 درصدی پروژه احداث تله کابین عنوان کرد: این پروژه ماهانه 6.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در اسفندماه به پایان می رسد.
وی خاطرنشان کرد: پروژه تله کابین پس از پایان مرحله احداث، سه ماه فرصت فعالیت آزمایشی خواهد داشت و پس از آن از ابتدای تیرماه فعال خواهد شد.
وی بر رفع مشکل تامین برق پروژه تله کابین و بام کرمان نیز تاکید کرد و گفت: توافقات لازم برای تامین برق این پروژه ها انجام شده و مدیران مربوطه در این زمینه باید پیگیری های لازم را داشته باشند و اعتبارات لازم را تامین کنند و در غیر اینصورت هرگونه ناتوانی در تامین پروژه ها را در اسرع وقت اعلام کنند.
فدائی اظهار داشت: معتقدیم هر آنچه را در جلسات مصوب می شود باید اجرایی شود و بر این کار نظارت دقیقی خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه کارهای توسعه تنها با همکاری همه سازمان ها قابل اجرا است گفت: در این نشست مقرر شد برق پروژه های تله کابین و بام کرمان تامین و در بالای کوه تحویل سرمایه گذار شود.
سرپرست استانداری کرمان خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد با پیگیری فرمانداری کرمان ظرف 2 ماه آینده زمین هتل بام کرمان تحویل سرمایه گذار شود.
وی درباره اجرای طرح پل سیدی نیز گفت: در بازدید صبح امروز از این پروژه مقرر شد این پل تا شهریورماه سال جاری به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.
شهردار کرمان نیز با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه های خاتم در استان کرمان 85 درصد است، گفت: در پروژه تقاطع غیر همسطح آزادی مشکل اجرایی نداریم.
سید مهران عالم زاده افزود: در اجرای پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء 280 میلیارد تومان هزینه و 167میلیارد تومان از سوی شهرداری کرمان پرداخت و در سه ماه گذشته 15 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیاء پرداخت شده است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.