به گزارش ایرنا، این هیات اقتصادی با استقبال رسمی استاندار کرمان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شدند.
شرکت در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان، سفر به شهرستان رفسنجان و کلنگ زنی و افتتاج چندین پروژه مهم صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ، حضور در شورای اداری شهرستان رفسنجان و بازدید از برخی جاذبه های گردشگری استان کرمان از جمله برنامه های این هیات اقتصادی به استان کرمان است.
کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت دوازدهم پیشتر در ایام الله دهه مبارک فجر سال 96 و همزمان با سفر رییس جمهوری به استان کرمان در راس هیاتی متشکل از معاونان و مدیران کل ستادی این وزارتخانه به شهرستان بم سفر کرده بود و از پروژه های منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و شرکت خودرو سازی کرمان موتور بازدید کرده بود.
همچنین سال 95 نیز طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم نیز به منظور پیگیری مسائل بیمه ای، مالیاتی، بانکی و اعتباری استان به کرمان سفر کرده بود و در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از استان کرمان به عنوان الگوی موفق کشور در مشارکت مردم و بخش خصوصی یاد کرده بود.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.