*جیرفت :
امام جمعه جیرفت با اشاره به مشکلات قیمت محصولات کشاورزی گفت: دلال ها عامل برهم زدن تعادل بازار و افت قیمت محصولات کشاورزی جنوب کرمان هستند و انتظار می رود مسئولان در این زمینه برخورد قانونی انجام دهند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نمازجمعه این هفته جیرفت افزود: دلال ها شیره جان کشاورزان را می مکند و این ضعف مدیریت و برنامه ریزی است که در این زمینه باید نظارت ها بیشتر شوند.
وی بیان کرد: نبود برنامه در حوزه کشاورزی، سبب بروز مشکلات این بخش شده است از این رو نشست های متعددی با سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد و در این نشست ها سازمان جهاد کشاورزی از عمل نکردن کشاورزان به توصیه های کشاورزی این سازمان گله مند بودند.
وی تصریح کرد: افزایش قیمت بذر، کود، سم و بخش حمل و نقل از دیگر علت های ضرر کشاورزان منطقه جنوب کرمان است که باید مسئولان این موارد را بررسی و نظارت کنند.
امام جمعه جیرفت ضمن تشکر از کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: نبود راه آهن، صادرات هوایی و صنایع تبدیلی از دیگر مشکلات سخت افزاری منطقه جنوب کرمان برای بخش کشاورزی است.
7450/
*سیرجان :
امام جمعه سیرجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین (ع)گفت : ائمه ما و پیامبرهم با مسلمانان در برابر کفر استقامت به خرج می دادند و امروز جهان اسلام اقتدار خود را در جبهه مقاومت و ایستادگی به دست آورده و آمریکا و رژیم صهیونیستی از این سلاح برنده مسلمانان وحشت دارند.
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در نماز این هفته سیرجان افزود : امروزه دشمنان ملت ایران در هر توطئه ای علیه ما ناکام ماندند و باید این را هم بدانند که هر حرکتی علیه منافع نظام اسلامی انجام شود پاسخ می گیرند و به ضررشان تمام می شود.
وی حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به فرودگاه سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از مردم مظلوم را محکوم کرد و گفت : سردمداران خودکامه و مستکبر صهیونیست بدانند پاسخ لازم این تاخت و تازهای ظالمانه را دریافت می کنند .
وی حمله آمریکا و فرانسه و انگلیس را به سوریه به خاطر روحیه دادن به تروریست ها و بن سلمان عنوان کرد و گفت : این حمله به ضرر بن سلمان و آمریکا تمام شد و هر حرکت خصمانه امروز علیه دولت و ملت سوریه رژیم صهیونیستی و آل سعود را به پرتگاه سقوط نزدیک تر می کند و آمریکا بداند خواسته مردم است که آینده منطقه را رقم می زند نه ظلم و جنایاتی که شما با سرمایه ملت عربستان داشته و دارید.
7435
*ریگان :
امام جمعه ریگان گفت: امر به خرید و مصرف کالای داخلی و ایرانی یک معروف اقتصادی است و نهی از خرید و فروش مصرف کالاهای خارجی یک منکر اقتصادی است.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در نماز این هفته ریگان با تبریک میلاد امام حسین (ع )و نامگذاری روز پاسدار وتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:نماد مجسم رشادتها و تاریخ مصور انقلاب اسلامی ایران و سپر حوادث کشور امروز سپاه مقتدر پاسداران است .
وی تصریح کرد: این نهاد انقلابی با تاسی از بزرگ پاسدار اسلام حضرت امام حسین (ع) توانسته است حافظ کشور باشد ودر موقعیت حساس امروزی هرکس با روحیه انقلابی حافظ انقلاب باشد پاسدار است اگر چه به لباس فرم به تن نداشته باشد.
امام جمعه ریگان بیان داشت :امام خمینی (ره) فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم واگر سپاه نبود کشور هم نبود .
رنجبر ماهانی اظهار داشت : امروز عصبانیت و تهاجم نظام سلطه و متحدانش خصوصا امریکای جنایتکار علیه سپاه پاسداران را می توان در کارنامه سراسر افتخار امیز این نهاد انقلابی جستجو کرد .
وی افزود :در جنگ اقتصادی این سپاه بود که در عرصه سازندگی توانست در پروژه های کلان عمرانی اقتصادی کشور اهم از فازهای پارس جنوبی واستخراج نفت وگازی که شرکتهای بزرگ نفتی از ان ناتوان بودند و هزاران پروژه از قبیل سد سازی و... از افتخارات سپاه مقتدر است .
خطیب جمعه ریگان بیان داشت: اگر امروز سپاه پاسداران مقتدر وجان برکف نمی بود برچیده شدن طومار گروههای تروریستی وتکفیری از محالات بود وباعث افتخار است که امید ملت ایران و چشم روشنی ولایت سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی توانسته است تمام معادلات جنگی وبین المللی جبهه ابری را به هم بریزد و این جزو افتخارات نظام ماست .
7442/ 5054
ادامه دارد....
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.