به گزارش ایرنا، مدیر شعب بانک ملت استان کرمان در آیین امضا تفاهم نامه تحویل 31 کانکس به زلزله زدگان کوهبنان گفت: 31 کانکس تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد شد و باید از مدیریت عالی بانک ملت برای این عمل خیرخواهانه تشکر کرد.
محمد حسین سبزواری افزود: بانک ملت علاوه بر خدمات بانکی، در زمینه خدمات اجتماعی و حوزه سلامت و فعالیت های عام المنفعه پیشرو است.
وی ادامه داد: هزینه ساخت این کانکس ها با مشارکت مردم و بانک ملت تامین شده است.
وی تصریح کرد: بانک ملت در استان کرمان و در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوهبنان نیز عملکرد خوبی داشته و جزو بانک های برتر است.
مدیر شعب یانک ملت استان کرمان گفت: افتخار می کنیم در بخش های پرداخت تسهیلات زوجین، ستاد دیه و سایر پرداخت ها به نحو احسن فعالیت کنم و وظایف را با کمک هم پیش ببریم.
وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده به زلزله زدگان کوهبنان افزود: تاکنون 100 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملت پرداخت شده و تا نیمه اول سال آینده ادامه دارد.
مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز گفت: یک هزار دستگاه کانکس از سوی دولت و خیرین تامین و 376 کانکس در میان زلزله زدگان کوهبنان توزیع شده است.
علی اکبر سلطانی نژاد افزود: تاکنون یک هزار و 760 پرونده تشکیل و یک هزار و 620 نفر به بانک معرفی و یک هزار و 213 قرارداد ساخت منعقد شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر کار آواربرداری منازل تمام و اسکان موقت انجام شده است و با توجه به زلزله خیز بودن منطقه کوهبنان باید تمام ساختمان های در معرض تخریب مقاوم سازی شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: امیدواریم با توجه به بهتر شدن وضعیت جوی، سرعت کار بازسازی ابنیه در مناطق زلزله زده بیشتر شود و از مردم و خیرین دعوت می کنیم با مشارکت خود سرعت ساخت و سازها را افزایش دهند.
زلزله 5.2 ریشتری 30 آذر سال جاری شهرستان کوهبنان علاوه بر خسارات فراوان مالی از جمله تخریب منازل مسکونی و سازه های شهرستان کوهبنان و دهستان جور چندین مصدوم برجای گذاشت.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.