احد شعار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان 20 نفر را نیز در برف و کولاک این شهرستان اسکان اضطراری داده است.
وی تصریح کرد: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شدت گرفتن بارش برف در شهرستان بافت از ساعت 10 صبح روز یکشنبه تا صبح امروز به امدادرسانی در کوهستان ها و مسیرهای ارتباطی پرداختند.
مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: امدادرسانی این نهاد در شهرستان بافت با استفاده از خودروی نجات و آمبولانس بوده و با همکاری پایگاه امداد و نجات کفنوئیه در محور بافت به کفنوئیه انجام شده است.
وی افزود: همچنین اقلام امدادی از جمله آب معدنی، خرما، کنسرو و نان بین حادثه دیدگان گرفتار در برف و کولاک شهرستان بافت توزیع شده است.
شعار عنوان کرد: با استقرار تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مسیرهای ارتباطی استان کرمان تا این لحظه، پوشش امدادی این نهاد و دستگاه های امدادرسان بخوبی انجام و به در راه ماندگان رسیدگی شده است.
وی همچنین به مردم توصیه کرد: رانندگان پیش از سفر از سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن شوند و برای گذر از مسیرهای کوهستانی از جمله گردنه کفنوئیه در فصل سرما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و برای سفر به کوهستان ها و مناطق سخت گذر جمعیت هلال احمر را مطلع کنند.
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی بسیاری از نقاط کشور را فراگرفته است.
این سامانه از روز شنبه وارد استان کرمان شده است.
شهرستان بافت در فاصله 165 کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار دارد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.