به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد احمد یوسفی عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه جنوب کرمان افزود: این طرح بر اساس اقدامات ابتکارانه در 430 کلاس درسی مقطع متوسطه اجرا می شود.
وی بیان کرد: طرح یار مهربان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان جیرفت را بصورت پایلوت اجرا می کنیم و این طرح را به سایر مناطق استان تعمیم خواهیم داد.
وی تصریح کرد: این طرح از امروز شروع شده و در سه روز 430 کارگاه آموزشی مشارکتی در زمینه آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان، والدین و معلمان برگزار می شود.
معاون اجتماعی نیروی انتطامی استان کرمان ادامه داد: همچنین در این طرح آموزش ویژه 700 نفر از معلمان و مدیران کارگاه آموزشی آن برگزار می شود که امیدوارم بتوانیم شاهد اجرای کیفی این طرح باشیم.
وی خاطرنشان کرد: این طرح با هماهنگی استانداری و آموزش و پرورش با حضور 27 کارشناس در سه روز کارگاه ویژه دانش آموزان و والدین برگزار می شود.
وی با بیان اینکه استمرار و ارتقای این طرح در دستور کار است، خاطرنشان کرد: طرح یاد شده بر اساس نیاز جغرافیایی محیط اجرا می شود.
سرهنگ احمدیوسفی اظهار کرد: 80 بیلبورد در سطح استان کرمان برای اطلاع رسانی این برنامه پیش بینی شده است .
وی با بیان اینکه تمام سازمان ها و نهاد ها در بروز رفتارها سهم مهمی دارند، اظهار کرد: سلامت روان در جامعه نقش مهمی دارد از این رو هر کسی باید در سهم خود اجرای ماموریت کند.
وی ادامه داد: اگر قرار باشد رفتارها و نابهنجاری ها را اصلاح کنیم باید دنبال سازمان ها و نهاد ها برویم.
احمد یوسفی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان کرمان 2 طرح مهم را برای رفتارها را تعریف کرده است، گفت: طرح اجتماعی کردن نظم و امنیت در جامعه اجتماعی روستاها که مشارکت مردم را هدفمند و مسائل روستاها را شناسایی می کند و مسائل مربوط به سازمان ها که زمینه ساز بروز تخلف است را بررسی خواهد کرد.
وی افزود: طرح دیدمان حقوق همسایه با یک نگاه جامع تر در دستور کار است که این مهم در حوزه جغرافیای شهری تعریف شده است.
معاون اجتماعی نیروی انتطامی استان کرمان ادامه داد: برای هر کدام از این طرح ها یک سال پژوهش و تحقیق انجام می شود.
شهرستان جیرفت در 240 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز **انتشاردهنده: بهنام احمدی *
7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.