به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران سراسر استان کرمان با اشاره به اینکه در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده و نقاط ضعفی نیز داشته ایم، گفت: نباید کاستی ها را خیلی بزرگ کرد بلکه باید در مسیر رفع آنها اقدام کرد.
وی با اشاره به لزوم آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب، تصریح کرد: نقاط قوت خود با وجود همه مشکلات تحمیل شده از سوی دشمنان را کمتر به جوانان اعلام کرده ایم.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه انتقادات خود را جسورانه، خداپسندانه و با دلسوزی به سطوح بالای نظام اعلام کرده ایم، گفت: ما مسئولان خط مقدم و دیده بان توسعه، مشکلات اقتصادی و مسائل اجتماعی،و فرهنگی هستیم و باید مراتب را اعلام کنیم و به این نقش خود باور داشته باشیم.
به گفته استاندار کرمان اگر رابطه تنگاتنگ بین مردم و مسئولان ایجاد شود، اعتماد مردم افزایش خواهد یافت و وقتی روابط مدیران با مردم کم باشد، مردم به چه چیز اعتماد کنند؟
رزم حسنی بر پررنگ کردن نقش بخشداران در استان کرمان تاکید کرد و گفت: توفیقات نظام و دولت و نقاط قوت باید بیش از پیش اعلام شود.
وی شوراهای اسلامی، بخشداران و فرمانداران را بدنه اطلاع رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: مدیران باید با تسلط کامل بر حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در مناطق محل خدمت خود انجام وظیفه کنند.
رزم حسینی گفت: سنگلاخی در مسیر توسعه کشور وجود دارد و باید دعواها، بخل ها ، مخالفت ها و موارد مانع توسعه را کنار گذاشت و مسیر توسعه را به بهترین شکل تداوم بخشید و در این زمینه باید برای خدا کار کرد و از حواشی دوری گزید.
وی ادامه داد: ممکن است در تغییرات مدیران نماینده ای نظر داده باشد اما ما بر اساس مبناهای مورد نظر خود انتخاب کرده ایم و این طور نیست که یک نماینده فشار گذاشته باشد و ما فرمانداری را تغییر دهیم.
وی با تاکید بر اینکه باید خداپسندانه فکر کنیم، گفت: در به کار گیری نیروهای وزارت کشور دغدغه اصلی داشته ایم و این کار را به خوبی انجام داده ایم و معتقدیم که باید جوان گرایی کرده و جانشین پروری کنیم.
استاندار کرمان به جوانگرایی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: چه شد که در دوران دفاع مقدس یک جوان 19 ساله مانند حاج قاسم سلیمانی را به عنوان فرمانده لشکر انتخاب می کردیم و امروز می گوئیم که جوان تجربه کار مدیریتی ندارد.
استاندار کرمان گفت: در دوره اخیر تعمد داشته ام که تظاهرات و راهپیمایی ها نباید حکومتی باشد زیرا مردم خودشان به خوبی در صحنه حضور می یابند و نمونه آن را در 15 دی ماه شاهد بوده ایم.
وی با تاکید بر اینکه مردم ما نظام را به وجود آورده و حفظ کرده اند، افزود: برای استمرار نظام باید همراه مردم بود و رضایت مردم در این زمینه شرط است.
استاندار ادامه داد: مدیران اگر نمی توانند مشکلی را حل کنند نباید امروز و فردا کنند و باید صادقانه مسائل و موانع پیش رو را با مردم در میان گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: بر مبنای همکاری همه بخش ها بسیاری از کارها را می توان انجام داد و دیدیم که برخی پروژه ها مانند خبر، شترگلو با وجود طولانی شدن و وجود همه محدودیت ها، اما انجام شدند.
استاندار کرمان خطاب به مدیران با تاکید بر اینکه مردم به دنبال بستن دکمه تقوا و ردیف کردن انگشترهای مختلف نیستند،گفت: آزادگی خود را حفظ کنید و از دست دادن پست ها نترسید و بدانید اگر خدمت کرده و مشکلی از مردم را حل کنیم ارزشمند است.
وی اظهار کرد: رسانه های استان کرمان در دولت یازدهم بدون هیچ چشم داشتی همراه مدیریت استان کرمان بودند و در انعکاس اخبار، پوشش سفرهای شهرستانی و انتقادات به خوبی اقدام کردند که جای تقدیر دارد.
وی عنوان کرد: با ایجاد ارتباط مناسب بین خبرنگاران و مسئولان اجرایی، فرمانداران و مدیران، همگرایی خوبی در دولت یازدهم ایجاد شده است و این امر در دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد یافت.
همایش کارگاهی آموزشی 2روزه فرمانداران و بخشداران استان کرمان با حضور استاندار ، معاونین و مدیران ستادی استانداری بمنظور بررسی راههای پیشرفت و توسعه همه جانبه و متوازان این استان و بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های کاری و اجرایی لازم از امروز چهارشنبه اغاز شده و تا فردا عصر پنجشنبه ادامه دارد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی** انتشار : بهنام احمدی *
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.