**طرح رزمایش ترافیکی زمستان 96 در شهرستان جیرفت برگزار شد
معاون برنامه ریزی فرمانداری جیرفت در طرح رزمایش ترافیکی زمستان 96 در این شهرستان گفت: رزمایش ترافیکی زمستان با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال تغییر ناگهانی جوی و برودت هوا ناشی از بارش برف و باران در مناطق کوهستانی و سردسیر، بروز حوادث غیرمترقبه در راهها از جمله کولاک، ریزش کوه، آب گرفتگی معابر، تخریب پلها و انسداد راهها برگزارشد.
میثم یزدان پناه ابوسعیدی افزود: رزمایش ترافیکی زمستان به منظور تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در تمام معابر برون شهری در زمان تغییرات وضعیت جوی و بارشها و مدیریت بر حوادث احتمالی ترافیکی، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای، پلیس راهور، اورژانس و سایر دستگاه های دخیل در این طرح با به نمایش گذاشتن تجهیزات در نظر گرفته شده، آمادگی خود را برای حضور در جاده های کشور نشان دادند.
**دستگیری 16 متهم تحت تعقیب و توقیف 31 دستگاه وسیله نقلیه افراد متخلف در جیرفت
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 16 متهم تحت تعقیب و توقیف 31 دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.
سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جیرفت، ماموران پلیس از نقاط جرم خیز و آلوده طی 48 ساعت گذشته بازرسی به عمل آوردند.
وی ضمن تقدیر از همت مضاعف فرماندهان، مدیران و کارکنان پلیس جیرفت افزود: در این طرح 16 متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی دستگیر و 10 دستگاه خودرو متخلف و دارای پلاک مخدوش به پارکینگ منتقل و شیشه دودی 18 دستگاه خودرو در محل امحاء شد.
وی کشف پنج فقره سرقت و دستگیری سه سارق را از دیگر توفیقات این طرح 48 ساعته عنوان کرد و گفت: 21 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب احساس امنیت در جامعه عنوان کرد.
**رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان فاریاب مشخص شدند
کرامت شکوهی در نشست انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان فاریاب به عنوان رئیس شورای اسلامی این شهرستان انتخاب شد.
جنوب استان کرمان از شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبارجنوب با جمعیت یک میلیون نفر تشکیل شده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.