به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی به مناسبت صدور حکم نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان افزود: انتصاب حجت السلام علیدادی استاد حوزه و دانشگاه آغاز تحولات اساسی جبهه فرهنگی انقلاب در استان کرمان است.
وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات چندین ساله حضرت آیت الله جعفری در استان کرمان انتصاب حضرت حجت السلام علیدادی سلیمانی را به سمت نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه شهر کرمان تبریک گفت.
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق ارزشمند مبارزاتی آیت االله جعفری در زمان طاغوت و نیز زحمات و خدمات بی شاعبه ایشان در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این پیام آورده است، بی شک رمز موفقیت وی اخلاص، ساده زیستی و دوری از زخارف مادی دنیا است.
نماینده مردم کرمان و راور با ابراز خشنودی از انتصاب شایسته مقام معظم رهبری و اعتماد معظم له به حضرت حجت السلام علیدادی سلیمانی، وی را فردی عالم، متواضع، با اخلاق، مردم دار و نیز با انگیزه بالا جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری در استان کرمان دانست و آورده است حضور این شخصیت ارزشمند و جوان بعنوان استاد حوزه و دانشگاه آغاز تحولات اساسی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کرمان است.
پورابراهیمی در ادامه این پیام ابراز کرد: اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شخصیت عالم و فرهیخته که سالها عمر خود را قبل از پیروزی انقلاب در جبهه مبارزه با دولت ستم شاهی و پس از پیروزی انقلاب با حضور در جبهه های جنگ تحمیلی و نیز بعد از دوران دفاع مقدس با سابقه بیش از دو دهه تلاش و مجاهدت در عرصه تبلیغ و امامت جمعه صرف نموده است، بزرگترین سرمایه معنوی ایشان و نیز مردم عزیز و محبوب استان کرمان است.
همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این پیام آورده است، بحمدالله حضور پرشور و استقبال مردمی بویژه فرهیختگان، جوانان، دانشگاهیان، علما و طلاب جوان حوزه علمیه استان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت و همراهی کامل با نماینده ولی فقیه در استان کرمان برای اجرای منویات معظم له سر آغاز فصل جدیدی از فعالیت های مختلف به ویژه در عرصه مباحث دینی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.
در پایان این پیام پورابراهیمی مجددا با تقدیر و سپاس فراوان از مجاهدت های چندین ساله آیت الله جعفری انتصاب حجت السلام علیدادی سلیمانی را تبریک گفت و آمادگی خود را جهت همکاری و همراهی با نماینده معزز ولی فقیه در استان کرمان برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام نمود.
نهمین شورای اداری استان کرمان روز پنجشنبه هفته گذشته در سالن شهید مرتضوی استانداری به مناسبت تقدیر از اقدامات نماینده ولی فقیه سابق در استان و امام جمعه کرمان و معرفی نماینده ولی فقیه جدید کرمان و امام جمعه این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام حسن علیمرادی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کرمان معرفی و از خدمات آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در این استان تقدیر شد.
آیت الله جعفری حدود چهار دهه در سمت نماینده ولی فقیه در استان کرمان انجام وظیفه کرده است.
همچنین حجت الاسلام علیمرادی نیز حدود 16 سال امام جمعه کیش بوده است.
بر اساس این گزارش در حال حاضر در 900 نقطه کشور مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه برگزار می شود که 56 مورد آن مربوط به استان کرمان است.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی *
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.