به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای؛ در این پیام آمده است، 'سردار سرافراز جناب آقای حاج قاسم سلیمانی (دام توفیقه)، درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج حسن سلیمانی را به جنابعالی و دیگر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.
از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات برای ایشان مسألت می کنم و امیدوارم که حسنات ناشی از تربیت فرزندان صالح در نامه عمل آن مرحوم نوشته شود.
سیّد علی خامنه ای'
رهبر معظم انقلاب اسلامی در تقدیر از عملکرد حاج قاسم سلیمانی، از وی به ‌عنوان شهید زنده نام برده‌ اند.
حسن روحانی رئیس جمهوری، آیت‌ الله آملی لاریجانی و علی لاریجانی رؤسای قوه قضائیه و مقننه، دریابان علی شمخانی، آیت الله هاشمی شاهرودی، سرلشکر باقری، فرماندهان سپاه و ارتش، علی اکبر ولایتی، وزرای کشور، خارجه، دفاع، محمدرضا عارف، علی اکبر صالحی، ناصر سراج، محسن هاشمی، محمدعلی نجفی شهردار تهران و شماری از نمایندگان مجلس نیز به سردار قاسم سلیمانی تسلیت گفتند.
نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، معاونان وی و مسئولان استانی نیز با صدور پیامی مصیبت وارده به سردار دلها را تسلیت گفتند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان نیز در پیام تسلیت خود به سردار سلیمانی برنامه های تشییع و تدفین مرحوم حاج حسن سلیمانی را بدین شرح اعلام کردند:
مراسم ترحیم ایشان نیز در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 11 آبان ماه جاری در مسجد جامع این روستا برگزار می شود.
همچنین مراسم ترحیمی نیز در عصر روز جمعه 12 آبان ماه جاری از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.
پیکر پدر سردار سلیمانی ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) 10 آبان ماه جاری در روستای قنات ملک رابر تشییع و به خاک سپرده شد.
حسن سلیمانی پدر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد (سه شنبه) در یکی از روستاهای شهرستان رابر از توابع استان کرمان درگذشت.
پدر حاج قاسم سلیمانی در سن 95 سالگی بر اثر کهولت سن بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.
قاسم سلیمانی متولد 20 اسفند 1335 شهرستان رابر و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی در طول جنگ هشت ساله و تحمیلی فرماندهی لشکر 41 ثارالله کرمان را برعهده داشت.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.