به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان افزود: دشمنان ما در جنگ تحمیلی حتی اسلحه و سیم خاردار به ما نمی دادند و امروز نباید به حداقل امکانات نظامی و دفاعی اکتفا کنیم .
وی با اشاره به در اختیار داشتن سلاح هسته ای از طرف آمریکا تصریح کرد: علم، قدرت را به بشر داده است اما برخی آن را برای تهدید دیگران به کار می برند.
خطیب جمعه موقت کرمان اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در آخرین فرمایشات خود بیان کردند اقتدار و قدرت ملی ما جای مذاکره و چانه زنی ندارد.
وی با اشاره به کشتار و آزار مردم مسلمان میانمار تاکید کرد: امروز جاهلیتی که ما با آن سر وکار داریم بدتر از جاهلیت قبل از اسلام است.
حجت الاسلام صباحی گفت: در آستانه برگزاری مراسم اربعین حسینی هستیم و زائران کربلای حسینی توصیه های امنیتی، ترافیکی، گذرنامه و ویزا را مورد توجه قرار دهند.
وی با اشاره به 10 آبان سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب افزود: امروز ایران در منطقه و دنیا نفوذ دارد، که به برکت خون پاک شهیدان و همت مردمش است.
امام جمعه موقت کرمان همچنین گفت: گاهی برخی برای بیان حرف های خود حق و باطل را مخلوط می کنند و دنیا را با فروختن دین خود بدست می آورند.
وی ادامه داد: کسی که بخواهد در جامعه پیام بدهد باید اراده و ایمان داشته باشد و همگی خیرخواه، تابع و مرید امام خود باشیم.
وی همچنین خواستار حضور پر رنگ و مضاعف مردم در مراسم 13آبان شد و تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در این مراسم و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا بار دیگر مایه یاس و ناامیدی استکبار جهانی را در پی خواهد داشت .
خبرنگار:داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.