اسماعیل امیری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه با همکاری اداره آموزش و پرورش جیرفت، سه طرح حمایتی را برگزار می کنیم، افزود: جشن عاطفه ها، طرح جشن نیکوکار و طرح احسان دانش آموزان از جمله برنامه هایی است که در طول سال جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: جشن عاطفه ها از سال 74 جهت حمایت از افراد محروم راه اندازی شده است لذا وظیفه همه ما این است که تلاش کنیم این محرومیت مرتفع شود.

**با کمک خیران امنیت، ساختمان جدید ایست بازرسی بهادرآباد رودبار جنوب با اعتبار یک میلیارد و 120 میلیون ریال افتتاح شد .
عطاناوکی فرماندار رودبار جنوب روز پنجشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و اعلان این خبر افزود: تقویت واحدهای انتظامی موثرترین راه برای کاهش جرائم و پیشگیری از تخلفات است.
وی ادامه داد: اقدامات عمرانی در واحدهای انتظامی و تقویت نیروی انسانی مورد نیاز برای آنها نقش بی بدیلی در کاهش جرائم و تسریع در ارائه خدمات مضائف به مردم دارد.
ناوکی همچنین به افتتاح ساختمان ایستگاه بازرسی رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: این ایستگاه بازرسی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، کاهش ترافیک جاده ای در فصول برداشت محصولات کشاورزی و تسریع در حمل بار و همچنین کاهش تصادفات جاده ای موثر است.
وی کشف کالای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان کالا را یکی از اولویتهای مهم پلیس دانست که با تقویت این ایستگاه بازرسی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته خواهد شد.
وی بیان کرد: جلوگیری از ورود مواد مخدر، کاهش تصادفات و همچنین مبارزه ویژه با ورود کالای قاچاق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین اقداماتی است که این ایستگاه بازرسی انجام می دهد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشاردهنده: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.