محمد مطهری نیا روز دوشنبه در بازدید از روند احداث پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها با پیشرفت 90 درصد و با اعتبار 65 میلیارد ریال در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: ساخت 2 واحد آموزشی 6 کلاسه در شهرستان ریگان در حال انجام است که با افتتاح این واحدهای آموزشی بیش از 200 دانش آموز از مزایای این طرح ها برخوردار خواهند شد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ریگان تصریح کرد: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان ریگان با تخصیص اعتبار توسط ارگ جدید بم پیشرفت 90 درصدی دارد که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
مطهری نیا ادامه داد: این بیمارستان با زیربنای سه هزار متر مربع در 2 طبقه ساخته می شود که بزودی توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز خواهد شد.
وی از آغاز طرح آسفالت معابر شهر ریگان خبر داد و افزود: با پیگیریهای صورت گرفته 160 هزار متر مربع آسفالت معابر شهر ریگان در دستور کار قرار دارد که تاکنون 30 هزار متر مربع آسفالت در حال انجام است.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان ابراز کرد: پروژه آبرسانی به باریک شهرستان ریگان حدود 10 سال راکد مانده بود که با تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار توسط معین اقتصاد مقاومتی ارگ جدید آغاز شد.
شهرستان ریگان در شرق استان کرمان و به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی این استان است و تا مرکز کرمان 285 کیلومتر فاصله دارد.
خبرنگار: موسی ملاییان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.