به گزارش ایرنا احمد امینی روش روز شنبه در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته افزود: امنیت موجود در جیرفت زمینه ساز حضور بخش خصوصی در این شهرستان شده است.
وی به اوضاع ناامن کشورهای خاورمیانه اشاره کرد و گفت: امنیتی که امروز بر کشور ایران حاکم است به برکت خون شهدا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش های شبانه روزی سربازهای گمنام امام زمان (عج) است.
وی تاکید کرد: جیرفت نیز امروز با تلاش های شبانه روزی دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی این شهرستان از امنیت مطلوبی برخوردار است.
وی بیان کرد: وفاق و همدلی بین مسئولان یکی از سرمایه های مهمی است از این رو باید از این فرصت برای پیشرفت جامعه استفاده کرد.
فرماندار جیرفت، اعتماد مردم به مسئولان را بزرگترین سرمایه جامعه برشمرد و اظهار کرد: هرجا مردم به کمک دستگاه های اجرایی آمده اند نتیجه مطلوبی به دست آمده از این رو باید از ظرفیت مشارکت مردم بهترین بهره را برد.
امام جمعه جیرفت نیز گفت: اخلاق؛ زمینه ساز اجرای قانون است از این رو باید این مهم را اجرایی کنیم.
حجت الاسلام رضا سعادت فر افزود: انقلاب اسلامی رویکرد خدمت در نیروی نظامی و انتظامی را از خدمت به مستکبرین به سمت خدمت در راه دین تغییر داد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.