به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم در خطبه های نماز جمعه امروز بردسیر افزود: نیروی انتظامی حق بزرگی بر گردن ما دارد زیرا در منطقه ای که آتش می بارد در کشور عزیز ما امنیت کامل برقرار است و این جز با تلاش و اخلاص نیروی انتظامی امکان پذیر نیست.
وی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه ای کوتاه نیامده و همواره در تلاش برای ایجاد مشکلات برای نظام هستند.
تارم مهمترین هدف راهبردی کوتاه مدت دشمنان را ایجاد ناامنی دانست و ادامه داد: برای جهانیان دیدن امنیت و آرامش در کشوری که پیرامونش را داعش و تکفیری های و جنگهای نیابتی احاطه کرده است مثال زدنی و باعث تعجب است.
امام جمعه بردسیر همچنین گفت: به لطف خداوند شر داعش از سوریه و عراق برچیده می شود، اما آنها به کمک دوستانشان قصد دارند پایگاهشان را به همسایه شرقی ما منتقل کنند و آمریکا به هر بهانه ای دنبال حضور ناتو در افعانستان و نقل مکان تکفیری ها است.
حجت الاسلام و المسلمین تارم در ادامه گفت: هدف میان مدت دشمنان، اهداف اقتصادی و تحریمهای ناجوانمردانه است و آمریکا دنبال بهانه های واهی می گردد تا ایران را ناقض برجام معرفی کند، اما هرچه می گذرد دنیا به حقانیت ما بیشتر پی می برد.
وی هدف دراز مدت دشمنان را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان ما این آرزو را به گور خواهند برد و همانطور که تاکنون موفق نشده اند، هرگز توفیق پیدا نخواهند کرد‌.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا** انتشار : بهنام احمدی *
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.