به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد امین نخعی روز شنبه افزود: با یکسری اقدامات پلیسی مشخص شد فردی با هویت مشخص اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی در سطح شهرستان می کند، بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و پلیس با دستور قضائی اقدام به بازرسی از این کارگاه کرد.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه 5 هزار و 100لیتر مشروب کشف و با دستور قضائی مشروبات الکلی مکشوفه معدوم شد.
دادستان بردسیر با اشاره به این که آلات و ادوات تهیه و توزیع مشروبات الکلی این کارگاه ضبط شده است،افزود:هنگام بازرسی ماموران با تعداد زیادی قوطی خالی مواجه می شوند که مشخص شد،صاحب کارگاه برای بسته بندی مشروبات از آنها استفاده می کرده است.
وی با تاکید بر اینکه شرب خمر یکی از عوامل اصلی در ایجاد نزاع ودرگیری و بروز جرائم خشن است، ادامه داد: با توجه به نهی شدید قرآن و همچنین روایات و موازین قانونی مبنی بر شرب خمر،دستگاه قضائی از تمامی ظرفیت ها برای برخورد با عواملی که اقدام به تولید،توزیع ومصرف مشروبات الکلی می کنند، استفاده خواهد کرد.
براساس این گزارش طی ماههای اخیر مصرف مشروبات دست ساز در برخی از مناطق کشور از جمله کرمان موجب مسمومیت شدید برخی مصرف کنندگان شده که به فوت و گاها به بیماری های کلیوی و چشمی افراد منجر گردیده است .
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: بهنام احمدی*
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.