حسین اسحاقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هشتمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با اجرای نمایش 'بن بستانه' از شهرستان جیرفت در سالن شهید مداحی پور این شهر، آغاز شد.
وی افزود: نمایش بن بستانه به نویسندگی و کارگردانی مرصاد محمدی نیا با حضور تماشاگران علاقمند جنوب کرمان و مسئولان به اجرا در آمد.
وی عنوان کرد: این جشنواره با چهار اجرا از شهرستان های جیرفت و عنبرآباد و 2 اجرا از شهرستان رودبار جنوب تا غروب روز سه شنبه به کار خود ادامه خواهد داد و اختتامیه این جشنواره نیز در روز چهارشنبه(٢٢ شهریور ماه) در منطقه گردشگری دلفارد برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در این جشنواره علاوه بر اجرای آثار هنرمندان، جلسات نقد و بررسی نمایش مربوطه و کارگاه آموزشی با موضوعات تخصصی هنر نمایش نیز برگزار می شود.
وی ادامه داد: میهمان ویژه جشنواره امسال پروفسور حسین اسماعیلی تعزیه شناس نامی ایران و رییس دپارتمان ادبیات و زبان فارسی دانشگاه استراسبورگ فرانسه و سوربن است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب استان کرمان هفت شهر ،جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب را پوشش می دهد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار و انتشاردهنده: روح اله صائب *
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.