به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار 'رضا بنی اسدی فر' در رابطه با کشف محموله سنگین مواد مخدر در شهرستان بردسیر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله سنگین مواد مخدر که از استان های شرقی به سمت مرکز کشور بارگیری شده بود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اشرافیت پلیس بر مناطق مختلف و مسیرهای انحرافی شهرستان بردسیر گفت: ماموران از نیمه شب گذشته با انجام یک کمین، مسیر تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.
فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: قاچاقچیان پس از ورود به کمین با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند اما پلیس با ناکام گذاشتن قاچاقچیان، در این درگیری مسلحانه موفق شد یک و نیم تن تریاک را کشف کند.
سردار بنی اسدی فر با اشاره به کشف 2 قبضه سلاح جنگی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا گفت: در این عملیات یکی از سرنشینان خودرو بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید و 2 نفر از قاچاقچیان نیز زخمی و به منظور مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود در بخش های مختلف بویژه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تلاش های شبانه روزی را برای افزایش احساس امنیت در جامعه انجام می دهد و لازم است مردم نیز در این زمینه با پلیس همکاری داشته باشند.
استان کرمان به دلیل همجواری با استانهای شرقی هم مرز با پاکستان و افغانستان محل عبور محموله های مواد مخدر است و بر اساس ارزیابی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 94، رتبه نخست کشوری در زمینه مقابله با مواد مخدر را کسب کرده است.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.