به گزارش ایرنا، در ایام حزن انگیز شهادت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر این شهدای گمنام روز چهارشنبه (28) تیرماه با استقبال مردم انقلابی و ولایتمدار جنوب کرمان از میدان امام حسین(ع) جیرفت به مصلی این شهر انتقال داده شدند و صبح امروز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در دیگر نقاط استان تشییع و تدفین شدند.
پیکر مطهر سه شهید گمنام به صورت همزمان در شهر درب بهشت تشییع و در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان سید احمد(ع) به خاک سپرده شد و پیکر یک شهید گمنام هم در هوایی گرم و تابستانی بر روی دستان مردم جیرفت از میدان شاهد تا حوزه علمیه این شهرستان تشییع و در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان تدفین شد.
پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دیگر در بخش چاه دادخدای شهرستان قلعه گنج و سه شهید گمنام دیگرنیز دربخش آسمینون منوجان تشییع و تدفین شدند.
در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، استان کرمان میزبان 24 شهید دوران دفاع مقدس شد که این شهدای بزرگوار در 10 شهر استان کرمان تدفین و خاکسپاری خواهند شد.
از 24 شهیدی که وارد استان کرمان شدند، 9 شهید در چهار شهر جنوبی استان تشییع و تدفین شدند وهمچنین یک شهید در شهر بهاءآباد و 2 شهید در ریحانشهر، 2 شهید در شهر فیض‌ آباد، سه شهید در شهر گلزار، یک شهید در شهرک هوانیروز کرمان و سه شهید شناسایی شده در شهرهای کرمان، رفسنجان و سیرجان تشییع و تدفین خواهند شد.
جنوب کرمان از هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و عنبرآباد با جمعیت بیش از یک میلیون نفر تشکیل شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.