به گزارش ایرنا، سردار رضا بنی اسدی فر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: سوم تیرماه امسال 2 مورد سرقت مسلحانه از آرایشگاه های شهر کرمان و یک مورد در رودبار جنوب گزارش شد که یک زن با رزرو وقت قبلی به آرایشگاه های زنانه مراجعه و پس از آن یک مرد وارد آرایشگاه شده و اقدام به سرقت می کرده است.
وی به جدیت و حساسیت ویژه نیروی انتظامی بر سرقت های مسلحانه اشاره و بیان کرد: این افراد با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر شدند و با اطلاع رسانی های انجام شده به آرایشگاه ها، چهارمین مورد از این سرقت ها با شکست مواجه شد.
سردار بنی اسدی فر گفت: این افراد در حین مراجعه به یکی از شهرستان های استان کرمان شناسایی شدند که پس از شلیک به سمت نیروهای انتظامی و افتادن اسلحه وی، مجرمان از صحنه فراری شدند.
وی اظهار کرد: این سارقان مسلح در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شده و اموال مکشوفه که به خارج از استان منتقل شده بودند نیز کشف و مالخر نیز دستگیر شد.
سردار بنی اسدی فر گفت: این افراد فاقد سابقه کیفری بوده اند و بر اساس تجربیات موجود می توان گفت که ادامه روند سرقت های آنها، منجر به قتل می شد.
وی به کاهش 35 درصدی سرقت های مسلحانه و افزایش پنج درصدی کشف این سرقت ها اشاره و تاکید کرد: با آمادگی کنونی پلیس، فرصت 'بزن و در رو' از هنجارشکنان و مجرمان گرفته شده و پلیس در حوزه تامین و ارتقای امنیت مردم با هیچ فردی اغماض نخواهد کرد.
وی گفت: در سه ماه امسال همچنین 77 قلم کالای قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس با تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و با پشتوانه مردم برخورد قانونی لازم را با مجرمان خواهد داشت.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.