به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در حاشیه آغاز آیین گازرسانی به جییرفت به خبرنگار ایرنا گفت: برخورداری از نعمت گاز یکی از رویاهای مردم جنوب کرمان بود که با پیگیری نمایندگان مردم این منطقه و حمایت دولت تدبیر و امید محقق شد.
یحیی کمالی پور افزود: طرح گازرسانی به شهرستان جیرفت با اعتبار 91 میلیارد تومان کلید خورد و امیدواریم این طرح هر چه سریعتر به اتمام برسد.
وی ادامه داد: این طرح دارای 30 کیلومتر خط انتقال متوسط بین شهرستان های کهنوج و جیرفت است و همچنین 600 کیلومتر خط انتقال ضعیف داخل شهر جیرفت برای این طرح برنامه ریزی شده است.
وی به سفر معاون اول ریاست جمهوری به منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: در این سفر عملیات گازرسانی به سه شهرستان جیرفت، فاریاب و عنبرآباد آغاز شد و امروز شاهد عملیاتی شدن این طرح هستیم.
این نماینده مجلس افزود: طرح گازرسانی به جنوب کرمان در سه فاز اجرا ‌می شود که در فاز اول 169 روستای بالای 20 خانوار جمعیت با 26 هزار و 358 خانوار و 30 هزار و 121 خانوار شهری گازدار می ‌شوند.
وی ادامه داد: در فاز دوم نیز گازرسانی به سه شهرستان جنوبی در شهرستان عنبرآباد شهرهای دوساری و مردهک در مجموع با هفت هزار و 300 خانوار گازدار می ‌شود.
وی تصریح کرد: در فاز سوم نیز مردم شهرستان‌ های فاریاب، بخش بلوک جیرفت با بیش از 19 هزار و 600 خانوار از نعمت گاز بهره‌ مند می‌ شوند.
کمالی پور گفت: اجرای طرح گازرسانی در داخل شهر با خراب شدن آسفالت همراه است لذا تمهیدات لازم در این زمینه با هماهنگی با شهرداری و مسئولان شهری برنامه ریزی شده است.
وی افزود: هر اندازه که رضایت مردم و همراهی مسئولان برای اجرای طرح فراهم شود به همان اندازه اجرای لوله گذاری داخل شهر سریعتر انجام می شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.