به گزارش ایرنا حسینعلی امیری روز شنبه در آئین افتتاح کارخانه ماه گلاب لاله زار بردسیر، استاندار کرمان را یکی از مجاهدان عرصه جهاد و شهادت دوران دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: وی امروز نیز با پذیرش مسئولیت استانداری، منشا خدمات زیاد و برجسته ای در استان مستعد و زرخیز کرمان بوده است.
در متن لوح تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهوری خطاب به علیرضا رزم حسینی آمده است، استاندار محترم کرمان، کارآفرینی نقشی اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های تکنولوژیک کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغالزایی است که قادر است رشد اقتصادی کشورها را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع به ارمغان آورد.
در ادامه متن این لوح تقدیر آمده است، سرمایه یکی از مهمترین پیش نیازهای تاسیس کسب و کار است. از اینکه با هدف توسعه اشتغالزایی با برنامه ای راهبردی و سرمایه گذاری به عنوان روان سازنده فعالیت های کارآفرینی و نیز با حمایت های گسترده خود موجبات تسهیل در امور صنعت شهرستان بردسیر را فراهم نموده اید؛ به پاس این همت عالی و مدبرانه، این لوح سپاس؛ محضر حضرتعالی می شود.
در ادامه آمده است، امید است جهت ترویج و توسعه اشتغالزایی و تجلی کسب و کارهای نوین و نوآورانه چون گذشته نسبت به هماهنگی دستگاه های ذی مدخل موفق باشید.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.