معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: پروژه نظام آراستگی محیط کار ، نقش مهمی در افزایش بهره‌وری سازمان خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، خواجه پور اظهار داشت: پروژه نظام آراستگی محیط کار با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری و رعایت نظم و انضباط در محیط کار با پشتیبانی مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال اجرا شد. 
وی با بیان اینکه این پروژه از مرداد ماه سال گذشته آغاز شده است افزود: در فاز اول، این پروژه در امورهای برق شرق، غرب، نواحی برق کرمان، چترود، اتفاقات و ستاد شرکت انجام شد.

خواجه پور با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع موجود نیز گفت: این پروژه با کاهش هزینه‌ها، رعایت نظم و انضباط محیط کار در افزایش بهره‌وری شرکت موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با همدلی و همراهی همکاران قطعا خواهیم توانست کارها و فعالیت‌های روزانه را به بهترین شکل انجام داده تا بیشترین بازده را داشته باشیم.

معاون منابع انسانی در ادامه نیز با اشاره به برنامه استراتژیک شرکت و افزایش بهره‌وری گفت: این پروژه در بهره‌وری سازمان و ارتقاء آن موثر بوده، چرا که گام اول در بهره‌وری رعایت نظم و انضباط در کار است. 

خواجه پور  با بیان اینکه کایزن به معنای بهبود مستمر و مداوم است، افزود: این بهبودها در این پروژه بایستی با هزینه کم و خلاقیت و نوآوری کارکنان انجام گیرد.

وی از استقبال گسترده و مشارکت همکاران شرکت توزیع نیروی‌ برق شمال در این پروژه خبرداد و گفت: با توجه به شناختی که از توانایی و استعداد همکاران دارم قطعا نتایج حائز اهمیتی را در این پروژه شاهد خواهیم بود.

خواجه‌پور ادامه داد:اموال و وسایلی که در امورها، بخش‌های مختلف مازاد تشخیص داده می‌شوند در صورت قابل استفاده بودن در همان امور بین کارکنان جابهجا شده و درصورت مازاد بودن به انبار ستاد عودت داده شده و در جاهای دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به اینکه در این پروژه با خلاقیت و نوآوری تیم همراهان بهره‌وری انبار مهربانی ایجاد شده است گفت: در این انبار همکاران وسایل و تجهیزات اداری که مازاد شناخته شده‌اند را به آنجا انتقال داده تا دیگر همکاران بتوانند در صورت نیاز از همین تجهیزات و لوازم استفاده کنند. 

خواجه پور  همچنین گفت: همکاری و همدلی و متعهد بودن کارکنان و حمایت‌های مدیران ارشد سازمان می‌تواند موجب پویایی و کارآمدی یک سیستم شود.

معاون منابع انسانی برای استمرار این پروژه نیز گفت: قطعا برای این کار بایستی فرهنگ سازی شود تا همه از مزایای این طرح اطلاع یافته و خود نیز بتوانند در راستای بهبود مستمر در سازمان به عنوان یک نیروی اثربخش گام بردارند.

وی در ادامه با تشکر و قدردانی از مدیرعامل، سرپرستان کارگروه‌ها و سایر همراهان در این پروژه گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک، شاهد افزایش بهره‌وری در شرکت بوده و پروژه نظام آراستگی محیط کار شرکت توزیع نیروی برق شمال، الگوی شایسته‌ای برای افزایش بهره‌وری همه ادارات و ارگان‌های استان به شمار آید. 

سعید افضلی نژاد؛ مدیردفترتوسعه مدیریت وتحول اداری نیز با اشاره به اهمیت  این پروژه در سطح شرکت توزیع نیروی برق شمال گفت: این پروژه در برخی از شرکت‌های توزیع برق وابسته به توانیر اجرا شده و نتایج قابل قبولی از آن کسب شده‌است.

وی با اشاره به قدمت و پیشینه طرح کایزن در ژاپن نیز افزود: با حمایت انجمن صنفی شرکت‌های توزیع نیروی برق  کشور و دعوت از پروفسور فوجیتا  برای حضور در ایران این موضوع با جدیت در کشور کلید خورد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان کرمان  به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است، این طرح نیز با توجه به کاهش هزینه‌ها ونظم وانضباط کاری با  استفاده از امکانات و منابع موجود در یک سازمان، نمونه بارز جهاد اقتصادی است و می‌تواند با نگاه باز و مدبرانه مسئولان و برنامه‌ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی استان  این طرح برای سایر دستگاه‌های دولتی الگو شود. 
 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.