به گزارش ایرنا مهدی صدفی روز شنبه در نشست برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در کرمان افزود: این حوادث نشانه زبونی و پستی نظام سلطه است که اینچنین افراد بی گناه را به شهادت رساندند.
وی تاکید کرد: اگر حضور مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی ایران با بیگانگان بیرون از مرز جمهوری اسلامی ایران و وجود مدافعان حرم نبود امروز مشخص نبود چه اتفاقاتی دیگری رخ می داد.
صدفی گفت: ناتوانی دشمن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل استراتژی این نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه است.
وی افزود: امام و رهبری با تدابیر خردمندانه خود برای دفاع از کیان و مرزهای ایران اسلامی و در راستای تقویت جبهه مقاومت تاکید داشته و دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به افتخار آفرینی و از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم و همچنین برخی بی مهری ها در مورد این افراد و اقداماتشان اشاره کرد و گفت: برخی به نوعی این جبهه مقاومت را در داخل کشور تضعیف می کردند اما امروزه ملت ایران بیش از همیشه به این نقش تاثیرگذار پی برده اند.
وی بیان کرد: توطئه های استکبار جهانی از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته است و در دهه 60 شاهد ترور، بمب گذاری و سایر اقدامات تروریستی از سوی گروه های ملحد بوده ایم.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی زخم خورده اقدامات تروریستی 38 سال گذشته نظام سلطه است اما با وجود همه این زخم ها همچنان محکم و استوار ایستاده است.
صدفی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده و بکارگیری تمهیدات لازم در زمینه برگزاری آیین روز جهانی قدس در کرمان افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته این آیین با حضور همه جانبه مردم در این استان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: بدون شک یکی از ابتکارات مهم امام خمینی (ره) روز جهانی قدس است و این روز منشاء بیداری اسلامی و مقاومت های ملت های مظلوم و ستمدیده در برابر قدرت های استکباری جهان است.
صدفی ادامه داد: همانطور که امام راحل فرمودند روز قدس روز اسلام و پیامبر اکرم (ص) است و این روز متعلق به یک محدوده جغرافیایی و یک منطقه خاص نیست بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران عالم است.
وی افزود: مسلمانان در روز جهانی قدس علیه استکبار جهانی به عنوان عامل تفرقه و فتنه انگیز بین جوامع اسلامی فریاد سر می دهند.
وی با بیان اینکه در آموزه های دین مبین اسلام نیز آمده است اگر مسلمانی فریاد مسلمانان دیگر را بشنوند و بداند ظلمی بر آن وارد شده و کمک نکند مسلمان نیست.
صدفی تاکید کرد: امروزه فریاد دادخواهی مردم مظلوم جهان بخصوص فلسطین بلند است و ما به عنوان کشوری مسلمان فریاد دادخواهی این مسلمانان را سر می دهیم.
وی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب اعلام همبستگی ملت مسلمان می شود و به طور قطع با تحولات و تحرکات اخیر منطقه باید بیش از پیش جبهه مقاومت را تقویت کنیم.
وی اظهار کرد: با توجه به تحولات اخیر امسال نیز مردم متدین و ولایتمدار سراسر استان با اتحاد هرچه بیشتر و با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس ضمن اعلام پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام می دارند.
صدفی گفت: راهپیمایی مردم کرمان روز جمعه 27 خرداد از ساعت 10 از محل چهارراه توحید (ارگ سابق) به طرف مصلای بزرگ امام علی (ع) و در همه شهرستان ها و بخش های استان نیز بر اساس وضعیت آب و هوایی و مکان های تعیین شده به طرف میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات ظالمانه صهیونیسم و استکبار جهانی نشان می دهند افزود: امروز ردپای رژیم غاصب اسراییل در همه جنایات علیه مسلمانان مشاهده می شود.
وی به هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی فرمودند، 'بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی بود.'
وی اول تا هفتم تیر را با عنوان هفته قوه قضاییه معرفی و تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی با برنامه های مختلف در اجرای این مراسم در قالب برنامه های هنری فرهنگی نمایشگاهی علمی رسانه ای، قرآنی مشارکت کنند.
بیش از 38 سال قبل به پیشنهاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اقدام وزیر خارجه دولت موقت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نام روز قدس به خود گرفت و در این روز همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می کنند.
خبرنگار: نجمه حسنی** انتشار : بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.