به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر جمعه در حاشیه بازدید از برخی شعب اخذ رای شهر کرمان به همراه اعضای شورای تامین استان، مردم را برنده انتخابات دانست و افزود: با توجه مساعدتر شدن هوا در کرمان در بعد از ظهر پیش بینی می شود سطح مشارکت افزایش چشمگیری داشته باشد.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم به ویژه جوانان در انتخابات امروز از ساعات اولیه رای گیری تاکنون تصریح کرد: اکنون مشارکت 60 درصدی در استان کرمان حاصل شده و پیش بینی می شود به 65 درصد افزایش یابد.
استاندار کرمان گفت: در تمامی شعب اخذ رای این استان امنیت کامل برقرار است و مردم با آرامش و شکوه در حال رای دادن هستند.
وی در پاسخ به این سئوال که حضور حداکثری مردم چه میزان اهمیت دارد؟ گفت: در منطقه ای هستیم که آشفتگی عجیبی حاکم است و کشور ما در حال برگزاری انتخاباتی سرنوشت ساز است و این انتخابات در کمال آرامش برگزار می شود.
رزم حسینی بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم و امن در سطح بین المللی اقتدار کشور را بالاتر برده و در جهت تعاملات سازنده با دنیا و تولید اشتغال اثرگذار خواهد بود.
وی اظهار کرد: امروز جوانان با آرای خود صحبت می کنند.
استاندار کرمان عصر امروز (جمعه) به همراه اعضای شورای تامین با حضور در برخی شعب اخذ رای، روند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
رزم حسینی ابتدا از شعبه 31 واقع در مسجد امام رضا (ع) بازدید کرد.
استاندار کرمان و هیات همراه در ادامه از شعب 111 و 112 مهدیه مسجد جامع و نیز شعب 189، 190 و 191 مسجد امام خمینی (ره) که از شعبه های پرتراکم بوده اند، بازدید کردند.
اعضای شورای تامین استان کرمان سپس از شعبه اخذ رای حسینیه ثارالله بازدید کردند.
رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 امروز (جمعه) 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 668 شعبه اخذ رای استان کرمان آغاز و با موافقت وزیر کشور تا ساعت 20 تمدید شد.
496 شعبه اخذ رای در شهرستان کرمان برپا شده که از این تعداد 297 شعبه در شهر کرمان است.
2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان و 52 هزار و 867 نیز رای اولی هستند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.