رئیس هیات کوهنوردی استان کرمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نفرات برتر مسابقات سنگ وردی قهرمانی کشور با هدف انتخابی تیم ملی و اعزام های آزاد در 2 بخش مردان و زنان تا 25 اردیبهشت ماه 96 به میزبانی کرمان در حال برگزاری است.
فرزاد ایرانمنش ادامه داد: این مسابقات در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در ماده های سرعت، بلدرینگ و سرطناب برگزار می شود و تعداد بانوان شرکت کننده در ماده سرعت 45 ورزشکار و از 11 استان کشور بودند.
وی به مشخص شدن چهره نفرات برتر ماده سرعت در بخش بانوان اشاره و تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان، مقام اول را الناز رکابی از زنجان، رتبه دوم را بهاره بدرآبادی از کرمان به دست آورد و سیما سلطانی از زنجان در جایگاه سوم این مسابقات ایستاد.
رئیس هیات کوهنوردی استان کرمان گفت: در بخش جوانان نیز مقام اول را مینا آرمیده از زنجان، رتبه دوم را سرور انصاریان از خوزستان و مقام سوم را شقایق اسکندری از فارس کسب کرد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان در 2 گروه برگزار شد افزود: در گروه A مقام اول را ملیکا راحمی حقیقی از خوزستان، مقام دوم را راحیل رمضانی از همدان و مقام سوم را نیز ثنا عزیز زنجانی از زنجان به دست آورد.
ایرانمنش ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز در گروه B مقام اول را محیا دارابیان از زنجان، رتبه دوم را زینب علیپور از خوزستان و مقام سوم را فاطمه پور بحری راه پیما از تهران کسب کردند.
مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور از شب گذشته ١٩ اردیبهشت در محل خانه سنگنوردی شهر کرمان آغاز شد و مسابقات در بخش بانوان تا 21 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.