به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، نقی عظیمی زاده شامگاه سه شنبه در آئین بزگداشت هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور استاندار کرمان افزود: هزینه کردن در روابط عمومی سرمایه گذاری برای نظام است.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها در برابر دروغ گویی در جامعه مسئولیت اجتماعی دارند اظهار کرد: اگر روابط عمومی خوب عمل کند، موتور دستگاه های اجرایی رو به جلو، با سرعت و قدرت حرکت خواهد کرد.
وی با طرح این سئوال که چگونه روابط عمومی می تواند جایگاه واقعی خود را داشته و موتور دستگاه و سازمان باشد یادآورشد: اصل علم و عمل، تجهیز به سلاح علم و تخصص و دانش روز و آگاهی همراه با عمل و پشتکار فراوان، عمل با چاشنی عشق است.
مشاور استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی وظایف سنگینی همچون اطلاع رسانی، تشریفات، تبلیغات و غیره را بر عهده دارند خاطرنشان کرد: با وجود استانداری پر تلاش در دولت تدبیر و امید برای استان کرمان که خودش را وقف رشد این استان و اقتصاد مقاومتی را با مفاهیم جدید باز تعریف و مدلی نو در کشور ایجاد کرده است تکیه بر مسئولیت اجتماعی مهمترین موضوعی است که توسط روابط عمومی ها باید دنبال شود.
عظیمی زاده با اشاره به اینکه امروز با وجود انتخابات، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای و انتخاب اصلح یک مسئولیت اجتماعی است گفت: ما نتیجه نبود مشارکت در انتخابات را در دوره هایی دیدیم و با گوشت و پوست خود لمس کردیم.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها در برابر دروغ گویی در جامعه مسئولیت اجتماعی دارند افزود: اگر در عمل با مردم و مخاطبین و مدیران خودمان با صداقت برخورد کنیم موجب ایجاد امید در روح جامعه می شویم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان تصریح کرد: روابط عمومی ها در قبال شور و نشاط اجتماع و انسان های اطراف مسئولیت اجتماعی دارند.
عظیمی زاده آگاهی بخشی به ارباب رجوع برای شناخت حق و حقوقشان را یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی و هزینه در آن در حقیقت سرمایه گذاری برای نظام است.
وی اصل صداقت و واقع گرایی و توجه به مسئولیت های اجتماعی، اصلاح گرایی و آموزش، عدم توجه به اخبار دروغ و مغرضانه و عدم تائید برذهن، احترام به مخاطبین و پرهیز از تحقیر مردم و عدم تجسس در حریم خصوصی مردم، مخاطبین و مدیران و غیره را از مشکلات و چالش های روابط عمومی ها عنوان کرد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.