فرشید فلاح شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 393 نفر از نامزدهای انتخابات شوراها در هیأت ‌های اجرایی و حدود 200 نفر در هیأت ‌های نظارت استان کرمان رد صلاحیت شده بودند.
وی بیان کرد: در مجموع حدود 600 نفر از نامزدهای انتخابات شوراها در استان کرمان رد صلاحیت شده بودند که از این تعداد 379 نفر در بخش‌ ها و 60 نفر در هیأت عالی نظارت اعتراض کردند.
دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان افزود: 332 نفر از افرادی که در بخش‌ ها اعتراض کرده بودند و 58 نفر از افرادی که در هیأت عالی نظارت اعتراض کرده بودند تأیید صلاحیت شدند.
فلاح ادامه داد: آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده روز گذشته به ستاد برگزاری انتخابات و رؤسای هیأت‌ های نظارت شهرستان‌ ها اعلام شد.
وی تصریح کرد: پیش از این نیز رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان اظهار کرده بود دلیل رد صلاحیت مجدد برخی از نامزدهای انتخابات شوراها، نقص پرونده‌ های آنها بوده است.
17 هزار و 390 نفر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان ثبت نام کرده بودند که 2 هزار و 216 نفر در شهرها و 15 هزار و 174 نفر در روستاها داوطلب عضویت در شوراها شدند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.