به گزارش ایرنا محسن برازوان عصر پنجشنبه در گردهمایی جوانان حامی روحانی در کرمان افزود: اگر امروز نسل ما همت نکند و مردم را قانع نکنید که پای صندوق های رای بیایند، به معنای برگزیده نشدن روحانی است.
وی بیان کرد: به عنوان نسلی که دوران سخت دولت گذشته را تجربه کردیم به گذشته برنگشتن، الزاماتی دارد و باید خوب تاریخ را خواند زیرا سال 84 تفرقه ما باعث به وجود آمدن پدیده هزاره سوم شد.
دبیر اجرایی ستاد انتخاباتی روحانی در کرمان گفت: هنوز ویرانه های دولت نهم و دهم را دولت روحانی نتوانسته جبران کند.
در این آیین رئیس ستاد انتخاباتی جوانان و دانشجویان حامی روحانی در کرمان نیز گفت: آمده ایم برای ایران، اسلام و برای پاسداشت کرامت انسانی مان و آمده ایم برای پاسداری از آزادی، اندیشه و بیان و آمده ایم تا اقتدار و عزت و هویت اسلامی را حفظ کنیم و به سوی ایرانی پیشرفته، آزاد، آباد و سربلند گام برداریم.
علی اسماعیلی افزود: فراموش نکرده ایم چهار سال قبل کجا بودیم، نفت ما را بردند و خوردند؛ امروز با صدای رسا می گوییم که کرامت انسانی را تحت الشعاع آرد و سیب زمینی نمی خواهیم، پس به روحانی رای می دهیم.
وی بیان کرد: بی دریغ دم از مبارزه با مفسدان می زند و کنار دستش پدید آورنده املاک نجومی نشسته است و می گویند با هم رقیبیم و می خواهند بگویند که برای هم کنار می روند.
گردهمایی جوانان حامی حجت الاسلام حسن روحانی با حضور رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کرمان، جمعی از جوانان، دانشگاهیان و دانشجویان در سالن کاشیگر کرمان برگزار شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.