به گزارش ایرنا حمید ملانوری شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری رفسنجان افزود: پروژه های خوبی در این شهرستان به منظور رفع بیکاری و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در حال اجرا است که تعدادی از این طرح ها تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه چندین پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 60 هزار میلیارد ریال در رفسنجان در حال برنامه ریزی است و بزودی اجرایی می شود بیان کرد: پروژه احداث کارخانه آلومینیوم هنزا در کشکوئیه با بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار بزودی در این شهرستان با جذب سه هزار نیرو آغاز به کار خواهد کرد.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: نامگذاری سال های گذشته توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پایه افزایش تولید، اصلاح فرهنگ مصرف و ایجاد فضا برای اشتغال جوانان و در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده ها انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه دولت و ملت برای رفع مشکلات باید همدلی و همزبانی داشته باشند خاطرنشان کرد: کار و کارگر نیز مهره ها و چرخه های اصلی حرکت جامعه به سمت پیشرفت به شمار می روند.
وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته با ایجاد ستاد مثلث توسعه اقتصادی در این شهرستان بیش از 45 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان امضا شده است خاطرنشان کرد: بیش از 15 هزار میلیارد ریال از این پروژه ها اجرایی شده است.
وی به رونق صنعت گردشگری در رفسنجان طی چند سال اخیر اشاره و تصریح کرد: بیش از هزار گردشگر خارجی طی سال گذشته از آثار باستانی، تاریخی و جاذبه های گردشگری رفسنجان بازدید و در ایام تعطیلات نوروز امسال نیز بیش از چهار هزار گردشگر از بزرگترین مرکز تولید آرتمیا در خاورمیانه واقع در نوق دیدن کردند.
فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: همچنین خانه حاج آقا علی به عنوان بزرگترین خانه خشتی جهان در رفسنجان طی تعطیلات نوروز امسال بیش از 30 هزار نفر بازدید کننده داشت.
وی اظهار کرد: بیش از چهار هزار نفر نیز از دره راگه رفسنجان نیز به عنوان یکی از منحصر به فردترین جاذبه های طبیعی ایران در ایام نوروز امسال بازدید کردند.
در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری رفسنجان بیش از 30 کارگر نمونه شهرداری تجلیل شدند.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.