به گزارش ایرنا حجت الاسلام روح الله ایران نژاد روز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه 3 (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) در شهرستان نرماشیر افزود: از فرمایشات رهبری برداشت می کنیم کسی نباید در عرصه اقتصادی آرامش و قراری داشته باشد و مسئولان و مدیران باید با روحیه جهادی کار خود را انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه با مدیریت و تلاش همگانی می توانیم از کشورهای موفق جهان باشیم گفت: با داستان و قصه نمی توان اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.
وی از اقدامات استاندار کرمان تقدیر کرد و افزود: در شهرستان نرماشیر اتحاد، انسجام و همراهی بسیار خوبی وجود دارد و همه با گرایش های سیاسی مختلف جانانه برای کار و پیشبرد جامعه تلاش می کنند.
امام جمعه نرماشیر موقعیت این شهرستان را استراتژیک خواند و اظهار کرد: نرماشیر خرداماه 90 به عنوان شهرستان معرفی شد و این شهرستان در زمینه مهاجرپذیری جایگاه ویژه ای دارد.
وی گفت: در حوزه گلخانه ای، انرژی بادی و توسعه شهری ظرفیت ویژه ای در شهرستان نرماشیر وجود دارد.
استاندار کرمان امروز (شنبه) به همراه خداکرم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی برای آغاز عملیات اجرایی طرح جامع مقابله با فرسایش بادی و هجوم ریزگردها به شهرستانهای شرقی استان کرمان سفر کرد.
اجرای طرح جامع مقابله با فرسایش بادی و هجوم ریزگردها در شرق استان کرمان امروز (شنبه) با عملیات مالچ پاشی بعد از 13 سال در منطقه شوق آباد شهرستان ریگان آغاز شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.